Marketing Coordinator

kariera

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ:

  • Σε συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη του τμήματος marketing-δημιουργικού θέτει στόχους και σχεδιάζει τη στρατηγική σε όλα τα ψηφιακά κανάλια
  • Προτείνει πρακτικές για βελτίωση του SEO της ιστοσελίδας και βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη (user experience)
  • Σχεδιάζει ή προτείνει τη δημιουργία landing pages και marketing funnels
  • Υλοποιεί το σχεδιασμό του link building
  • Συνεργάζεται με το τμήμα πωλήσεων ώστε να ενημερώνεται για τους στόχους και να σχεδιάζει καμπάνιες
  • Διαχειρίζεται τις σελίδες της εταιρείας στα Social Media (Facebook, Instagram, Youtube κ.ά.)
  • Σχεδιάζει καμπάνιες για τα Social Media
  • Παρακολουθεί, ελέγχει, βελτιστοποιεί τις καμπάνιες ώστε να φέρει αποτελέσματα (awareness, conversions)
  • Σχεδιάζει, εκτελεί, παρακολουθεί και βελτιστοποιεί καμπάνιες Google Ads,Facebook Ads, Youtube Ads)
  • Μετρά την αποδοτικότητα και αξιολογεί τους στόχους (ROI & KPIs)
  • Παρακολουθεί την αγορά και τους ανταγωνιστές
  • Σχεδιάζει στρατηγικές email marketing
  • Δημιουργεί περιεχόμενο για αύξηση του κοινού, του engagement και των conversions (content marketing)
  • Συνεργάζεται με φωτογράφους, γραφίστες, video producers, copywriters και product managers για τη δημιουργία περιεχομένου
  • Δημιουργεί και επεξεργάζεται γραφικά (φωτογραφίες, video) για ανάρτηση στα Social Media
  • Ενημερώνεται και ερευνά νέα digital trends και δοκιμάζει καινούρια εργαλεία
  • Δημιουργεί και παρουσιάζει αναφορές στο τμήμα Marketing και στο τμήμα Πωλήσεων
  • Συμμετοχή και υποστήριξη σε εμπορικές εκθέσεις και άλλες σχετικές εκδηλώσεις
  • Διαχείριση Διαφημιστικών budget

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ κατεύθυνσης Marketing, Επικοινωνίας, Πληροφορικής ή συναφούς κλάδου
  • Προηγούμενη εμπειρία τουλάχιστον 2 έτη σε αντίστοιχη θέση digital marketing ή Social Media Manager
  • Πολύ καλή γνώση Facebook Ads (executing, monitoring, optimizing)
  • Πολύ καλή γνώση Google Ads (executing, monitoring, optimizing)
  • Άριστη κατανόηση και χρήση εργαλείων online marketing
  • Αναλυτική σκέψη
  • Διαχείριση χρόνου και ανταπόκριση σε deadlines
  • Άριστη ικανότητας διαχείρισης budget
  • Άριστη γνώση Αγγλικών

 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:

  • Content marketing
  • Email marketing (εξοικείωση με email platforms, όπως Mailchimp)
  • Data Analysis (Google Analytics, Facebook Insights και άλλα εργαλεία)
  • SEO/SEΜ (Search marketing analysis, SERP)
  • Copywriting (Δελτία Τύπου, αντίγραφα ενημερωτικών δελτίων κ.α.)
  • Photoshop ή άλλα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας
  • Εξοικείωση με γλώσσες προγραμματισμού και τεχνολογίες web (HTML, CSS,)

ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας στις σύγχρονες εγκαταστάσεις μας
  • Προοπτικές προσωπικής εξέλιξης μέσα σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχή εκπαίδευση στην γκάμα των προϊόντων μας και τις τεχνικές πωλήσεων

 

Αποστολή βιογραφικών στο e-mail: hr@durostick.gr